Tabula rasa

Ja då var det ett tag sen jag skrev igen. Har väl igentligen inte hänt så mycket mer än att man går iväg till skolan varje dag som vanligt nu för tiden ;)
Lämnade in datorn på rensning och även om jag hade sparat över alla bilder på en externhårdisk och dubbelkollat att allt var där så var det inte kvar där när jag skulle föra över alla bilder igen, så jag vart sådär lagomt glad....
Något annat som däremot är glädjande är att vi har bokat klassresan till AYIA NAPA!! gött som satan att det är bokat och att vi är med. Vart jag och tre boys på mitt rum så jag ska nog klara mig, hahaha
Ska fixa och dona lite nu skriver lite mer sen skulle jag tro, kanske även ngn bild, vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0