One day off..

Idag har jag varit ledig från jobbet och det behövdes kan jag lova, efter att jag jobbat 9 dagar i streck. Dagen har bestått av ordentlig sömn, filmmys och en sväng på stan. Filip är iväg och dömmer ishockey nu så jag tar det mest lugnt och njuter lite, imorgon jobbar jag 7-14 och ska bara plocka varor så det ska bli skönt, har nämligen börjat fått ont i armbågen, antagligen förslitningsskada så behöver nog tänka på vad jag gör för rörelser och ha någon dag ledig ibland, vill inte ha tennisarmbåge vid 19 års ålder som kommer vara med hela livet, nej fy!
Resten av kvällen blir lugnt ska ta en lång och skön dusch och sen kolla TV.

Kommentarer
Postat av: mathilda

kanske du kan ta en bild på den och lägg ut så jag får se hur den ser ut, behöver lite tips ju haha :)

2010-08-26 @ 21:52:58
URL: http://hoppetosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0