15 Februari 2010

Nästan hela dagen har gått nu och jag har ätit god mat med familjen och pojkvännen. Presenter fick jag också och de var superbra, fick pengar,plattång och en film av mamma,pappa och lillebror, av storebror fick jag i lördags när han var hemma. Och sen av pojkvännen fick jag en ny Ipod då min gamla bara krånglar, vart superglad! :D
Fysik har det inte blivit så jättemycket av, ska väl kolla igenom allting nu en sväng, sen blir det duschen och sängen för att kolla ännu mer OS,. Ett guld nu av Charlotte Kalla!!
Provet imorn känns som att det får bli en värdemätning så jag ser hur jag ligger till sen är det bara att plugga gärnet fram till slutprovet i maj sen!


Det här fick jag bland annat i present...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0