Alla Hjärtans Dag

Idag är det alla hjärtans dag, hade släktkalas här hemma för mig igår (tack för presenterna) så jag vaknade upp imorse med älsklingen bredvid mig, hann väl mysa lite sådär bara, mer alla hjärtans dag blir det inte, ska ut och äta någon dag sen när det inte krockar med så mycket annat, antagligen nästa helg, för nu är han iväg och dömmer. Idag har jag tagit det lugnt och vart ute i solen, jätteskönt var det.
Fysiken har fått lega kvar i högen idag tyvär, tar ångesten och pluggandet imorn istället sådär fint dagen innan ett tre timmars prov, men så kan det bli ibland, haha
Resten av kvällen nu blir lugn, blir nog ganska så mycket teve skulle jag tro, haha
Imorgon är det min födelsedag och det innebär FYSIKPLUGG jätteroligt, NOT men men, slutar ganska tidigt så blir att stanna kvar en stund för att plugga, sen vidare hem för att plugga ännu mer, sen lite paus när mor o far o co. kommer hem, filip kommer en sväng också innan han sticker till örebro och tränar, sen består hela födelsedagskvällen av ännu mera fysikplugg. Den här sista veckan nu innan sportlovet kommer gå ganska fort skulle jag tro, imorn går allt i ett, tisdag går hela förmiddagen till fysik prov och onsdag har vi friluftsdag sen är det bara torsdag och fredag kvar, sen har vi ett välbehövligt sportlov som kommer att bestå av mycket plugg som vanligt, kulkul... för sen är det bara att bita ihop nu den sista tiden, har nog nästan prov varje vecka plus alla fördjupningsarbeten som kommer med, men vi har ju en hel del att se fram emot som sagt, bara 103 dagar kvar tills vi drar till AYIA NAPA, de ni gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0