Äntligen helg..

Nu är det fredag igen och allt bara går i ett. Skoldagen i dag gick hyfsat fort men den var ganska jobbig men mycket matte och fysik. Helgen kommer att bestå av fysik plugg till provet som är på tisdag, SUCK! Sen är det även släktkalas här imorgon för mig, fyller ju på måndag!, sen är det ju även alla hjärtans dag som inte kommer firas sådär extremt utan bara med lite mys innan han åker för att dömma ishockey som han även ska göra fredag och lördag.
Idag ska jag mest ta det lugnt, fixa lite för imorgon och sen så ska jag alldeles strax åka iväg och använda mitt presentkort på hudfixarn för 45min ryggmassage, jätteskönt och jättebehövligt!
Igår på idrotten var vi i badhuset igen och provade på fjärilssim, det var roligt faktiskt men väldigt svårt med tekniken, kom ju framåt i alla fall men sen hur det såg ut ska vi nog inte tala om, haha
Nä nu blir det att göra sig iordning och fixa lite innan jag ska iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0