FRILUFTSDAG

I dag har vi haft friluftsdag i skolan så jag, filip och rebecka tog våra naturkroppar till bodaborg där ingen av oss har varit sen barnsben.. Vi utmanade ett killgäng i klassen med de bangade, FEGISAR om ni frågar mig, haha.. Vi hade en riktigt trevlig dag och vissa saker var svårare än andra, men med ömmande knän, 11 stämplar och 50% rabatt vid nästa besök åkte vi därifrån vid fyra tiden på eftermiddagen med ett stort trött leende, i alla fall jag, jag fick mersmak och det här behövs göras oftare. Resten av dagen har jag inte gjort någonting alls, var tänkt att jag skulle till nobelhallen och titta på när filip dömde ishockey men jag däckade framför OS-teven, är helt slut i kroppen, ont lite här och var men så ska det vara.. Nej nu äre sprint-kval, teven here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0