If this isn't love...

tell me what it is, cause I never
felt like this baby

Ja då har familjen lämnat mig för en vecka lite drygt i branäs. Har varit hemma själv hela dagen och jag har handlat,solat lite ute och lagat mat. Just nu väntar jag mest på att filip ska komma hem så att jag får lite sällskap. Blir väl att sitta framför OS skulle jag tro sen blir det säkert att ställa klockan för att se sverige-finland 06.00 imornbitti. Imorgon kanske vi ska ta en tripp till Karlstad om det är bra väder, får väl se om jag hittar något. Har ju en del saker jag vill ha men hittar jag inget blir det att beställa på nelly.com sen skulle jag tro. Nä nu ska jag kolla på alpint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0