Lördag

Idag är de lördag och det innebär att det ska bli kalas här hemma framåt kvällen, kalas för mig såklart. Har precis klivit ut ur duschen så ska bara ta det lugnt nu och fixa och trixa lite grann innan man ska göra sig iordning. Var ju som sagt på massage igår eftermiddag och det var hur skönt och hur behövligt som helst. Resten av kvällen igår var det bara lite fredagsmys med mor och far hemma med god mat och let's dance osv, senare åkte jag även hem till Filip när han kom hem från dömningen. Vaknade alltså upp där imorse men nu är jag hemma igen för han är iväg och dömmer igen. Ska träffa storebror idag med, var ett tag sen nu eftersom han har flyttat till en annan stad.
Nä nu är det bäst att jag gör något vettigt och hjälper till med maten kanske.., Ha en superbra lördag för det ska jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0