134

Skolan har dragit igång igen och vi är inne på sista terminen nu. Njuter så mycket som går innan allt är borta. Vi har också fått veta än en gång att vi går natur, vi har fått reda på ett antal prov som kommer innom en snart framtid så jag vet vad jag har att göra den saken är klar iaf.
De ringde i dag med och sa att balklänningen var klar och hade kommit, så nu ska den bara läggas upp och sys in när jag vill sen. Sen har jag även fixat så att limmon bokades idag,. nu är vi verkligen igång med planerna, haha men bättre att vara ute i tid än att stå där utan sen.
Nä nu ska jag lägga mig och kolla på teven är genomförkyld så får försöka bli frisk nu, ska greja med vårat PA hela dagen imorn och sen är det öppethus på lördag i skolan och sen Girls Night Out eftersom Emma och Becka fyller nu i helgen och då vill jag verkligen inte må såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0