Fredag

Då var det fredag igen då.. och på tisdag börjar skolan igen, blandade känslor, går ju in på sista terminen nu så har en heldel att se fram emot.
Idag vaknade jag upp hos Filip och vi hade lite filmmys och sådär, sen åkte jag iväg och tränade och nu är han iväg och dömmer i Kil så ska åka till honom sen när han kommer hem.
Tänkte göra en liten bildsammanfattning av mitt år 2009 men min dator kraschade ju i höstas så alla bilder försvann så har inte så mycket att erbjuda, får bli en nästa år istället för då har jag nog en hel del att erbjuda, då har jag varit på studentbal och även tagit studenten, sen vet man ju inte vad hösten har att erbjuda för äventyr när man har jobbat ihop lite cash,..
Nä nu blir det nog teven och växla lite mellan Let's Dance och Handbollsmatchen som visas.. Ha det bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0