Saturday

hallåhallå! Dålig uppdatering igen I Know, men men det är ju som sagt jullov och det är det i ca 9 dagar till eller något, underbart!
Nyår var väldigt trevligt, med underbara människor, så som man ska ha det!
Jobbat har jag gjort endel på lovet med och ska jobba på måndag igen, kulkul! :) sen resten av sista veckan blir nog att ta det lugnt, fota lite, inte gjort det så mycket som jag hade tänkt, sen måste jag träffa Becks för att bara prata och ta tag i vårat PA, ligger lite efter det.., haha
Nyårslöften har jag igentligen inga, inga att publicera här iaf, håller de för mig själv då det bara berör mig själv och så kan jag bara bli arg på mig själv om jag inte föjer dem! ;)
Tvn är på och älskling är här, ska nog strax dyka ner i 90210 boxen igen, family är på fotbollscup och kommer hem sent, går lillebror o co. till final spelas den 23.30 så..
nä nu återgår jag till min pojk..
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0