Back to reality

Ja då var sportlovet över och det var dags för skolan igen imorse när klockan ringde, ville verkligen inte gå upp, sov så skönt och dessutom med Filip bredvid. Skoldagen gick väldigt fort och bra var väl det, Becka och jag åkte och fixade lite med vårat PA efteråt med. Nu är jag hemma och ska strax ta mig något att äta sen dyka ner i boken som ska vara utläst tills på onsdag, hatar att läsa böcker som vi inte får välja själva men men, sen ska jag även titta endel på biologin som vi har prov på på torsdag. Lovet som var har jag både hunnit njuta av ledigheten då jag har vart hemma själv och tagit hand om huset, pluggat lite grann jobbat och en heldag i karlstad med älsklingen. Fick med mig ett par skor hem, vart förälskad.. hahaha
Nä bäst att fixa lite mat nu så att jag kan plugga och få kvällen fri.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0