You can’t stop her...

I veckan som va hade vi bland annat matte E prov som kan gå hur som helst känner jag, del ett kändes bra men inte del två. I fredags var det en kort skoldag och det var väldigt skönt. Jag och Filip drog direkt in till Örebro, Marieberg för lite shopping, hittade inget i klädväg, bara för att man ville hitta något nytt och fräscht men hittade lite andra småsaker. Lördag vaknade jag upp hos F och det blev en riktig slappar dag, åkte lite senare hem till mig där ingen var hemma för familjen var i säffsen, jag och F gjorde maten till det att de kom hem, sen sent om sidor bestämde jag mig för att följa med Rebecka ut på krogen. Det var Amanda Jenssen, hon var väl bra, inte riktigt min musik tror jag, var ganska mycket folk och väldigt blandat. Det var ganska mycket "äldre" ute, inte så kul kanske :P haha men men
Nu till veckan blir det skolan, inget prov denna vecka men två nästa vecka så får börja plugga till dom, sen ska jag även träna en hel del har jag tänkt, om min tå läker någolunda i varje fall, har haft/har nageltrång men har opererat lite så förhoppningsvis blir det bättre snart, gör ont med skor på så får väl köra utan skor annars ;/
Vi har också nu i klassen börjat fixa lite mer saker till studenten, eller klassen vi är ett litet gäng som alltid tar tag i sakerna för att det ska hända något typ, men nu är vi på g med tröjorna till ayia napa med, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0