...

Dagarna går och jag bara pluggar känns det som.. Fysik B plugg råder varje dag just nu då det är slutprov på tisdag den 11/5 längtar inte direkt, isf tills det ska vara över.. uussch.
Idag fick jag resultatet av högskoleprovet på posten med, gick väl inte så värst bra kanske men så är det väl första gången hoppas jag, får ge det en ny chans till hösten skulle jag tro. Fick även taxfree katalogen idag med så nu längtar man ännu mer till studentresan, 23 dagar kvar nu!
Idag har jag fixat med telefonen som skall skickas på lagning då den bara har lagt av, sen skall den gamla studentmössan skickas tillbaka för den nya kom igår och den var så grymt mycket bättre så nu har man en vit mössa äntligen, den andra var beige inte snyggt alls!
Har inte gjort någon fysik än idag, har ingen ork men det är väl bara att göra nu när jag har skrivit det här. Annars ikväll blir det nog bara att ta det de lilla lugna med lite teve å sådär.. haha
Imorn föresten har vi cooper-test på idrotten, pricken över i liksom, fy fan jag kommer dö, kondisen är inte på topp just nu och hans sketna tabeller som man ändå inte kommer passa in i, förhoppningsvis klara jag gränserna, men det märks.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja fast hon sak inte med, men man kan ju shoppa i taxfree för de : )

2010-05-07 @ 20:37:25
URL: http://ahmandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0