Fysik B

Ja då har man skrivit av Fysik B idag då, känns väl sådär efteråt, lite blandade känslor som sagt så det kan gå hur som helst tyvär ;S men jag får hoppas på det bästa.. Slutade efter provet så nu är det bara en dag kvar till långhelg, Awesome!
När jag kom hem satte jag mig i solen en stund, har fått springa ut och in mellan de stora molnen som kommer, nu blir det nog en dusch och sen blir det att ta tag i nästa projekt som finns på ska-göras-klart-innan-AYIANAPA-listan.. ska nog göra klart svenska uppgifterna och sen börja med historia fördjupningen har jag tänkt! Kvällen är ännu inte bestämd, blir nog Filip och sen se Sverige-Frankrike i hockey VM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0