Långhelg..

Det är långledigt från skolan den här helgen, eller ja fyra dagars ledigt men det tackar man inte nej till. Har en del att plugga men har tagt de med en nypa salt lite sådär, har i alla fall börjat med historia arbetet som ska in på onsdag. Jobbade igår några timmar och även så idag. Blir bra när lönen kommer innan resan sen! När jag kom hem från jobbet la jag mig i solen en sväng sen vart det grillat ute i det fina vädret och nu blir det dusch och sen ska jag till F. Imorgon blir det Örebro för F har match så ska med in och kolla på det, kvällen blir det nog lite historia plugg. Veckan som kommer nu har jag fullt upp, en hel del plugg och sen har jag jobb, massage och frisören att besöka, ska kolla vilken frisyr jag ska ha till balen. Nej ny blir det duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0