Börjar om på ruta ett...

Nu vart det ett tag sen igen, men dagarna går så fort så jag hinner inte med känns det som. Det är måndag och en ny arbetsvecka väntar, ska jobba fem av sju dagar denna vecka. Idag är också en dag där jag än en gång startar om på nytt, men denna gång är det seriöst och helhjärtat. Jag har lagt om min kost och den skall hållas stenhårt även om det är lite problem när man jobbar så konstiga tider. som idag t ex jobar jag 12-18.30 och då har jag två kvartars rast, man hinner ju inte äta någon lagad mat på en kvart. Så idag gick jag upp tidigt så jag har redan ätit frukost och lunch, för jag ska fixa det här nu och då ska jag helst äta något var fjärde timme. Har ju även pausat mitt träningskort pga operationen av nageltrånget men jag hoppas kunna träna imorgon eller så väntar jag en vecka till och starta på måndag. Nu har jag nya mål och jag hoppas verkligen att jag kommer uppnå dom. Får se om även vågen kommer visa lite minus det skulle ju vara skönt också. Nej jobb vare ja, dags att börja dra sig mot jobbet. Ha en bra dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0