ny vecka...

Ny vecka och det blir ännu mera jobb! skönt skönt. Jobbade 8-15 idag och det var länge sen jag fick jobba förmiddag så det var skönt. Ska jobba alla dagar utom söndag denna vecka och det ser jag fram emot. Fick även ett trevligt besked idag att jag kommer få ett vikariat fram till sommaren i alla fall vilket innebär att jag får gå på någons schema till denne kommer tillbaka, så ska bli så skönt att få lite rutiner. Kommer veta när jag ska jobba och när jag är ledig, lite bättre förutsättningar än att ha några pass på schema och sen stå stand by. Sen kan jag ju givetvis jobba de dagarna jag är ledig om jag vill men får ändå lite mer rutiner och kan planera in saker på dagarna som jag inte har gjort så mycket förut. Det enda med schemat är att det är väldigt mycket eftermiddagar kvällar så får ta mig ännu mer i kragen nu så jag kommer iväg och gymmar på förmiddagarna för passen missar jag på kvällarna. Men det ska gå! Jag har ett mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0