Skadelistan minskar...

Veckan rullar på som vanligt och jag har jobbat alla dagar hittills, idag är jag ledig och bra var väl de. Hade läkarbesök 9.30 för att ta mer prover än det jag gjorde förra veckan. Fick även ta ekoge så det var första gången. Sen när jag ändå var där så fick jag visa upp mitt nageltrång igen. Så nu är det opererat också, sprutorna gjorde så jävla ont rent ut sagt, men nu är det gjort. Och efter det fick jag lämna blod och de svaren får jag nästa vecka. Så idag är en sånn här dag som jag tycker lite extra synd om sig själv. Men men. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, ligger just nu i min nya säng och ska nog slå på sex and the city 2 filmen och lite senare sen blir det tacos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0