12 Oktober 2010

Det var ett tag sen jag skrev här, men jag har jobbat och sen så funkar inte min dator riktigt som den ska, eller ja internet gör lite som den vill! Ska ställa mig och laga mat alldeles strax och sen ska jag iväg och jobba ett kort pass, 16-19.30 alltid något. Imorgon ska jag också jobba och även på fredag sen är jag ledig lördag och söndag så Filip och jag ska gå ut och äta på lördagkväll då. Är ju även den 12 Oktober idag och det innebär att vi har varit tillsammans i 4.5 år! Tiden går så himla fort, men jag njuter varje dag och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går!
Nej mat var det ja!


Året var 2006, länge sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0