allt rullar på...

Veckan rullar på och likaså jobbet, ska även jobba några timmar imorgon. Just nu går jag och funderar en hel del.. en del är om framtiden, skulle vara så skönt och veta vad man vill med livet så man slipper grubbla så mycket. Sen är det en annan grej som är om några månader jag både vill och inte vill, tjejerna ska till thailand i 6 veckor och jag kan ju följa med om jag vill, men då får jag ju antagligen sitta "ensam" på planet och jag som är så flygrädd, men skulle ju vara en grym upplevelse och lite värme på vinterhalvåret skulle ju inte skada och det skulle även innebära att jag och två till fyller 20 där nere,. gaaah hur ska jag göra!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0