Helgen

Ligger här i sängen och kan inte sova, fast jag borde för jag ska jobba imorn förmiddag. Helgen har gått fort, blev inringd i fredags så jobbade några timmar på förmiddagen sen på kvällen var det 25års kalas för min kusin. Vart inte kvar så jättesent eftersom jag skulle upp och göra högskoleprovet på lördagen. Lördagen gick som sagt åt till att göra prov, sen vart det en lugn kväll för att filip skulle upp och dömma ishockey idag. Idag, söndag har jag inte gjort alls mycket, sov ut imorse sen hem käka, säga hejdå till min bror som åkte tillbaka till linköping, men han kommer hem igen nästa helg för då fyller han 25. Jag tog även ett varmt och skönt bad nu på kvällskvisten och det var välbehövligt att få slappna av lite. Imorgon blir det jobb 9.15-14.30 sen ska jag även hinna med och träna klockan 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0