Helgen

Fredagen fick jag börja jobbet lite tidigare än planerat men det gjorde inte mig någonting då det inte blivit så mycket jobb den veckan. Det var grymt mycket folk som handlade i fredags vet inte vart alla kom ifrån, haha. Hade ju min första lördag&söndag ledigt på väldigt länge så jag har tagit vara på varje sekund till fullo. Började lördagen med Body Pump fast jag var så opepp hasade jag mig iväg och det är ju så underbart skönt efteråt. Sen åkte vi hem till filip en sväng och sen vidare till mig där jag gjorde mig iordning och sen åkte vi iväg på hockey. De vann för en gångs skull så vi valde ju rätt match att gå på ialla fall efter det åkte vi till Katrinedalskrogen och käkade mat, så mysigt! Slutet av kvällen vart framför teven med bra sällskap så jag klagar inte! Söndagen tog vi en skön sovmorgon och sen åkte vi in till Örebro för lite shopping, var filip som skulle hitta jeans och lite sånt men vart nog jag som shoppade mest, inte bra inte bra.. haha
Söndagskvällen bestod såklart som varje söndag med amerikansk fotboll på teven och igår var det som tur var Patriots! och de vann med så det var ju gött.
Vart kvar hos filip över natten och han gick upp till jobbet vid 8 imorse, jag låg kvar så skönt. Åkte hem hit vid 11 och eftersom jag inte ska jobba idag så har jag bokat in mig på indoor walking vid 17.00.
Nä nu ska jag ta och rensa garderoben, det behövs verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0