It's friday, I'm in love...

Idag började jag jobbet 7.45 och slutade inte förens klockan slog 18.00, det blev alltså en ganska så lång dag på jobbet. Det var väldigt mycket folk idag och jag tror det var en av anledningarna till varför dagen gick så fruktansvärt fort, men det var bara skönt. Passade på att handla lite innan jag åkte hem och sen vart det mat och teven. Nu sitter jag här och är ganska så trött, så ska göra mig iordning och lägga mig i sängen och läsa i boken som jag snart har läst ut, Champagneflickan heter den. Jag håller på att minska min hög med böcker som ligger olästa sen en lång tid tillbaka, jag skyller på skolan, då orkade man inte läsa när man väl fick lite tid över för det gjorde man så mycket ändå. Imorgon ska jag sova ut, åka till stan en sväng och kolla lite sen ska jag även sola. På kvällen blir det god mat med familjen och sedan blir det fest och utgång med tjejerna! Saknar min man lite med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0