Jag vill, jag kan, jag ska...

Igår jobbade jag till 13.30 så direkt när jag kom hem bytte jag om till träningskläder och tog ett PW-varv vid golfbanan, såå skönt. Efter det blev det mat och dusch sen vid fem följde jag med mor&far in till örebro, de skulle på föräldramöte så jag tog bilen och åkte till marieberg en sväng. Vart lite fattigare men inte ett klädesplagg ;/ Vart ett par skor, en klocka och album + tavlor som jag ska fixa iordning när jag får tid med student- och balbilder. Idag är jag ledig så jag tog en PW-runda nu på förmiddagen med, med lite rygg- och magövningar efter. Nu sitter jag och väntar på att mor&far kommer hem från jobbet med lunch sen ska de måla och jag klippa gräset, sen får vi se vad kvällen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0