ledighet..

Gårdagen med Rebecka var jättetrevlig och måste göras oftare, vi åt mat på stan och sen vart det även en fika. Efter det åkte jag hem en sväng, filip kom förbi innan han skulle iväg och dömma ishockey, så jag tog fram min vinterjacka och åkte iväg till ishallen för att kolla på han. Efter matchen åkte vi hem till honom och nu är jag ensam hemma hos han för att han är iväg och jobbar, och jag har min tredje lediga dag denna vecka det är så sjukt skönt efter en ganska hektisk perod av jobb, men nu ringer telefonen! Det var jobbet, så det blev jobb idag, haha 14.45-21.15 Dags att göra sig iordning kanske då!

Kommentarer
Postat av: Cat

Härligt dräggig tjej. I LIKE! Keep up the good work.

2010-09-03 @ 12:29:32
URL: http://catarinabjeren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0