Lördag

Lördag idag och det innebär helg och ledigt för många, men inte för mig. Idag jobbade jag 12-18.30 så nu tar jag min helg och jobbar inte förens måndag klockan 15. Har alltså en ledig söndag och det ska bli riktigt skönt. Ska nog inte göra alls mycket, antingen bara njuta av min lediga dag eller så gör jag lite nytta med att rensa garderoben eller något, men jag skulle tro att jag inte orkar göra något nyttigt. Vi får se helt enkelt. Kvällen har bestått av tacos hemma hos Berglunds och nu ligger Filip och jag i sängen och kollar på collegefootball. Skulle tro att det håller på ett bra tag till så det blir säkert inte så mycket mer denna lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0