Tisdag

Idag är jag ledig så jag vaknade upp i Filips säng imorse och han var iväg och jobbade. Har inte gjort så mycket av dagen ännu, väntar mest på att karln ska komma hem från jobbet. Ikväll ska jag äntligen iväg på Body Pump igen, var ganska på länge sen sist. Har ju bestämt mig för att verkligen ta tag i tränandet igen och ska även byta till träningslagret så fort mitt kort på davids är slut. Träningslagret har gruppass mitt på dagarna, och jag är mer en gruppmänniska när det gäller träning och sen så jobbar jag mestadels eftermiddag/kväll så då är det perfekt för mig om jag hinner träna på förmiddagen innan jobbet. Så jag tror att den här lösningen blir bäst för mig och då kommer jag orka ta mig iväg med om passen är på förmiddagen. Nä frågan är om man ska orka göra något vettigt av den här dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0