blablabla

Det här med blogg har jag lagt på is, det kanske ni märker ni få personer som läser. De senaste veckorna som har gått har all tid jag haft gått åt till jobb. Jul och nyår innebär mycket jobb på en mataffär, men ska väl inte klaga. Fick alla fall vara ledig, 25-26 december och nyårsafton. Nu har jag jobbat sen i lördags och håller på till fredag, sju dagar i rad alltså, sen har jag en välförtjänt ledig lördagsöndag. 2011 har det hunnit blivit med, inte klokt vad tiden går fort. Får se om jag har lite bilder att bjuda på som har tagits under 2010, är ju inte så bra på det där att ta med mig kameran. Nej nu är det dags för jobb igen, 10-18 sen ska jag på indoor walking 19.00 måste komma igång ordentligt nu, har blivit alldeles för dåligt senaste tiden och vågen visar absolut inga bra siffror. ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0