Fix och trix

Dagarna har rullat på och i fredags gjorde jag min sista jobbdag så nu är jag ledig i cirka två veckor framöver. I helgen har jag bara tagit det lugnt, växlat pengar och lagt fram massa kläder. Fram och tillbaka till garderoben, att det ska vara så svårt att packa, herregud. Jag tror att jag är klar nu i alla fall så ska bara få ner allt i en resväska och sen ska det kompliteras med lite smått och gott imorgon.
Planet går tisdag förmiddag vid tio någon gång så vi får åka natten till tisdag hemifrån. Börjar bli riktigt nervös nu, gillar inte att flyga och det blir min längsta flygresa hittills, sen ska vi ju bo hos filips hostfamily som han hade när han pluggade på high school. Så det får bli en hel del engelskpratande nu i en vecka framöver, får se hur det blir.
Vi flyger från Arlanda till Chicago och sen vidare till Minneapolis och sedan bil. Sista dagen i Usa ska vi spendera i Minneapolis för SHOPPING.
Ikväll blir det pizza, hockey-vm final och familjemys. Precis vad jag behöver innan resan, storebror kommer hem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0