Riverside

Ja, då var vi framme i ett soligt Riverside och vi har varit har nu i 4 dagar. Diane som vi bor hos har ett stort och fint hus och hennes baksida är 17e hålet på golfbanan som är här. De dagarna som vi har varit här har det blivit en hel del shopping så pengarna försvinner kvickare än kvickt, Eva har gjort Skydiving, jag ångrar mig lite grann, sen har vi hunnit med att sitta och götta oss i solen med. Idag, eller just nu är vi själva här hemma då Diane är hos frisören, Eva gick precis ut och sprang och jag ligger kvar här i sängen. Ska nog gå ner och äta frukost och sen sätta mig i solen, förhoppningsvis hinner jag få lite färg innan vi ska hem, ca 2 veckor kvar. Resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra riktigt, det kommer hit kompisar till Diane ikväll så vi ska spela kort sen tror jag det var idag vi ska bjuda på svensk mat, köttbullar och potatismos.
Efter shopping och tvätt såg det ut såhär på vårat rum igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0