4 Oktober 2011

Veckorna går fort nu och vi är redan inne i Oktober. Sista veckan på dagis/förskole praktiken har jag också. Stortrivs faktiskt, att leka hela dagarna verkar passa mig känns det som. Helgen och början på nästa vecka blir det Ica igen, sen från och med torsdag är jag tjänstledig. Det innebär alltså att det är mindre än två veckor kvar till vi strosar runt i New York! Åh, vet inte vad jag känner, sån stor lycka samtidigt som det är lite skrämmande med allt som man ska göra och fixa själv. Men jag tror nog att det positiva överväger så kommer nog bara så lycklig när vi kommer hem sen. När vi kommer hem i December sen så måste jag skicka in min ansökan med om jag nu ska åka, vad velig man kan vara, har en del att tänka på... Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0