USA

Nu ar vi antligen i New York efter flygplansforseningar och en massa annat strul. Vi har sett en hel del fina saker som man bara kan dela med sig av i bildlig form men jag sitter pa ett internet cafe sa jag lagger upp bilder nar vi ar hos Evas slaktingar i Pennsylvania. Vi ska aka dit med tag imorgon. Jag har sa sjukt ont i hela kroppen men mest fotterna, skavsar, eksem jaa ont har jag, men det far man val ta antar jag. Imorgon ska vi som sagt vidare till Pennsylvania efter 3-4 dagar har. Det ska bli kul att se ett nytt stalle, nar vi kommer dit kommer vi ha internet sa da ska jag uppdatera med svenska bokstaver och bilder, massor med bilder. Hoppas att ni har det grymt bra dar hemma, saknar er!! ILY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0