Vinden har vänt

Bara för att jag skrev i det senaste inlägget om en glad tjej slogs jag på en gång av ett nederlag igen, men nu får det f*n vara slut på detta jag kan inte tortera mig mer.
Familjen jag fick i onsdags som jag gillade försvann fort som bara den, vad var det jag sa. Men när man har fått lite motgång kommer väl medgång eller? Började medgången med att få en ny familj som jag tokgillar och jag hoppas verkligen att de hör av sig.
Jag har ställt in mig på att flytta till andra sidan jorden sen i december, efter vad som hände så har beslutet inte kunna varit bättre därför börjar jag bli lite otålig för jag vill åka nu och de på jobbet blir otåliga eftersom jag inte kan svara på när jag ska åka, det kan ju bli mitt i semesterveckorna. Den som lever får se antar jag.
Nä nu är det dags för dagens jobbpass 12-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0