Ny vecka

Ny vecka som innebär mer träning. Jag verkligen längtar till varje träningspass och även om jag har tränat olika sporter och gym genom alla år så har jag aldrig kännt mig såhär motiverad. Jag har även börjat sett skillnad på min kropp och vikten fortsätter neråt som den ska, kanske inte i samma takt som förut men jag gillar det. Jag tror denna period med alla känslor har gett mig en enorm motivation om framtiden och gällande min träning, det finns inget bättre än att avreagera sig på ett pass, gym eller på löpbandet. Jag börjar sakta men säkert gilla mitt nya jag även om det saknas vissa delar som jag hade hoppats på skulle dela detta med mig. What doesn't kill you makes you stronger som Kelly Clarkson skulle ha sagt!
Nej nu blir det dubbelpass på lagret, först cx workx följt av combat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0