Processen

Jag tycker att matchningsprocessen är lite jobbig. Det har hänt några gånger nu när man är matchad med en familj som verkar jättebra och man börjar förbereda sig för att de ska höra av sig och lite sådär. Sen försvinner de nästan lika fort som man fick dom och jag blir lika besviken varje gång. Eftersom presentationen verkar bra så bygger man upp förhoppningar på något sätt. Sen när man haft en som verkar så bra som byts ut mot en annan som inte verkar lika bra då blir man lite besviken men det är väl sånt som hör till antar jag. Nu är jag nog uppe i familj nummer nio skulle jag tro om inte fler, denna familj har 4 barn i åldrarna 11-2 så vi får se om de hör av sig och jag är redo för 4 barn vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0