Sjuk igen

Ligger hemma i sängen och är sjuk igen! Orkar inte vill ju träna! Vet dock inte om det är min mage eller om det är magsjukan, frukosten ville inte vara kvar i magen i alla fall. Har inte ätit någon mat än så får se om jag får behålla det när jag äter sen.
Planen var ju jobb och sen gym idag men det blev det ju inte, har abstinens för jag vill träna så mycket nu. Snart kommer familjen hem så jag får lite sällskap men mor och far ska iväg ikväll så får hoppas på lite mys med lillebror!
Upptäckte även att värdfamilj nummer sju är borta från min profil utan att jag fått ett samtal så får se om jag får en ny snart. Tråkigt att det bara är två av sju som har hört av sig men det är sånt som händer. Nu får jag återgå till tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0