Sjukling

Idag är det fjärde dagen jag ligger hemma och är sjuk och det är såååå tråkigt. Febern verkar hålla i sig så fick ringa och ställa in även helgens jobb. Visst kan man känna ibland när man jobbar att fasen vad gött det skulle vara att bara gå hemma en vecka eller två och bara göra vad man vill. Men nu när man ligger här hemma så är det bara tråkigt för jag kan inte träna, umgås med folk eller bara ta en promenad. Känner att jag längtar lite till jobbet, men där jag träffar människor, jag kan träna när jobbdagen är slut och jag kan göra vad jag vill med den lilla tid som man får över.
Har sett att min statistik har sjutit i höjden så skulle vara roligt och intressant att veta vilka det är som läser så skriv gärna en kommentar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0