Äntligen

Sexdagars veckan är över och jag är äntligen ledig fredag-måndag. Sov ut imorse till 8.15 kan inte sova längre nu för tiden vet inte vad det är för "fel" men är ganska skönt att vakna och vara utvilad och ha så många timmar av dygnet kvar. Har hunnit med och städat och vart på gymmet så det blir dusch och sen vila. Ska kanske rensa ut garderoben för det behövs verkligen.
Har en del stora beslut framför mig, jag väger för och nackdelar och jag tror att fördelarna faktiskt väger tyngst men vi ska inte förhasta oss än, allt kan hända. Bestämmer jag mig för att svara ja kommer det bli snabba puckar framöver, kanske är bra då hinner man inte ångra sig. Men som sagt vi får se vad tiden utvisar.

Kommentarer
Postat av: e

absolut :) skicka bara bilder och lite såna önskemål till [email protected] så kollar jag på det :) lösenord måste jag ha med :D

2012-01-21 @ 16:04:53
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Evelina

nej det var inte dig jag tänkte på :)

och det går inte att kommentera dina inlägg ovanför därför jag kommentera så långt ner...

2012-01-25 @ 19:45:53
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0