Matchning nummer 4

Nu går det fort i svängarna här. Berättade ju om min matchning jag fick igårkväll, hörde ingenting under dagen och nu hade jag ett nytt mejl med en ny familj. Matchning nummer fyra är en familj i Providence i staten Rhode Island. Ligger ca 45min till Boston och 3timmar till New York. Två flickor på 4 och 2 år. Nu får vi se vad som händer med denna familjen, om jag hör något eller ej. Har haft fyra matchningar på mindre än en vecka nu och jag har bara pratat i telefon med en familj, haha. Familjerna har ju flera att välja på samtidigt så det är ju inte säkert att de ringer alltid, men vi får se.
Jag som är ett fan av New England Patriots med skulle ju verkligen inte tacka nej till att se några av deras matcher live, det är ju ändå bara halvvägs till Boston från där familjen bor, haha :)

Kommentarer
Postat av: Linda B

Jag vill också våga!

2012-01-25 @ 22:57:00
URL: http://lindabergenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0