Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Dagarna rullar på och det är redan onsdagkväll. Jag jobbade i måndags och sen har jag nu haft mina två lediga dagar den här veckan så nu väntar jobb torsdag-söndag. Igår var jag ute och gick i mina gamla kvarter där vi bodde förut, gick i skola osv. Så promenaden hamnade på cirka en timme och efter det vart det lunch med Paula. Idag tog jag mig en lite längre promenad så jag traskade iväg hela vägen till pappas jobb och det tog lite mer än 1.5 timme. Så skön känsla när man väl kommer fram. Hade i och för sig tänkt från början att även gå hem igen men regnet började hota och kroppen var lite trött så fick bli bilen hem. Idag har jag även fixat med lite papper som skall skickas in till stockholmskontoret som har med au pair grejen att göra. Resten av kvällen blir lugn är ju hockey på tvn så ska nog sysselsätta mig med det.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0