Sälen

Nyss hemkommen efter nästan en vecka i sälen. Vi åkte i söndags förmiddag och åkte hem idag då det var 10+ som resten av veckan men ingen sol och ingen ville ändå åka skidor i slasket. När allt var städat och färdigpackat satte vi oss i bilen och åkte hemåt. Nästan prick 16.00 körde vi in i Karlskoga och de var bara att åka raka vägen hem och in med datorn så vi kunde se derbyt BIK Karlskoga-Örebro på tvn. Självklart så vann BIK matchen med3-2 och är just nu på elitserieplats, awesome!
Veckan som gått i sälen har varit så skön, jag har dock bara åkt skidor en dag då jag får för ont i knät men jag kände ändå att jag ville följa med och komma bort från jobbet ett tag då jag känner att jag har jobbat alldeles för mycket senaste tiden, så jag behövde verkligen ett break.
Under veckan har jag även hunnit med att få två nya familjer, den första tackade jag nej till då jag tyckte att vi var alldeles för olika men den jag har nu verkar riktigt bra så jag hoppas att de hör av sig, men jag hoppas inte på för mycket för jag blir bara besviken annars.
Sen är det ju lördag och lönehelg så självklart ska jag iväg och träffa tjejerna för lite fest, det behöver jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0