kämpa på..

Började denna träningsvecka med release på Bodypump på måndagen. Riktigt bra pass. I tisdags körde jag en timmes Indoor med en grym träningsvärk och fick mjölksyra ganska snabbt men det är bara att jobba sig igenom. Igår körde jag pump igen på lunchpasset vi var bara 7st som körde så det var lugnt och skönt, nu blir det jobb två dagar framöver så då får det bli promenader då tiden inte finns för att åka till gymmet.
Igår var jag även lite husmor här hemma då jag bland annat hann med att göra hemmagjorda köttbullar, mumms
sen avslutades kvällen med seriepremiär för BIK Karlskoga där det blev vinst med 4-0.
Nä nu är det dags för jobb strax så ska hitta på något att äta här,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0