27 Februari 2013

 
Det börjar kännas lite bättre nu men det är fortfarande tufft. Har fått åkt i väg själv
med bilen för att lära mig områdena här runt omkring så det känns skönt att göra något för mig själv på dagarna och komma ut lite. Igår åkte jag iväg till Tysons Corner mall och shoppade lite, nya löparskor bland annat!
idag har jag tvättat mina kläder, vikt barnens tvätt från igår, vart på postoffice och köpt frimärken och suttit ute i solen och pratat med mamma i ca en 1, lite längre tror jag nog att det var. Hann även med nästan två timmar på telefon med Pernilla, det behövdes. 
Imorgon har barnen freeday alltså inga aktiviteter efter skolan, så imorgon blir det mer att göra, men er fortfarande 'ledig' 7.30-16.30 även om det är små saker som ska göras. 
På fredag ska jag träffa Clara och på söndag troligtvis Sanna, ska bli väldigt roligt!
nu är det dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0