Amerikanska Ambassaden

Klockan ringde 03.45 imorse och jag var förvånansvärt pigg, söder var dock inte lika roligt att kolla ut genom fönstret för att se snöovädret. Hade man inte haft detta möte att gå på hade vi aldrig gett oss ut frivilligt i detta väglag, dålig sikt och inte plogat. Men trotts detta kom vi fram helskinnade till Stockholm. Väl där var det bara att ställa sig ca 20 min innan det öppnade i kö, kallt som satan! Strax före nio kom jag in så fick stå ute i en timme ungefär sen där inne gick allt jättefort och jag fick svaret efter mini förhöret om vart jag ska, hur många barn, varför jag har vart i USA två gånger tidigare osv att your visa is approved!
Efter det fick man bege sig till Stockholms kontoret för ett informationsmöte på ca 1.5 timme. Vi var ca 20 stycken och jag träffade ungefär sex stycken som åker samma datum som mig, har ju redan pratat med Sanna från Söderhamn så tror vi är 11st som åker från Arlanda 18/2, kommer bli så skojj!
Efter det begav sig far och jag hemåt igen, det var mer regn än snö i Stockholm så var ändå ganska bra väglag ändå fram till Arboga sen kom vi in i snökaoset igen men vi kom hem krya men väldigt trötta efter en lång dag!
13 dagar kvar till avresa och jag längtar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0