Day 2

Såg att jag hade väldigt mycket stavfel i förra inlägget så ber om ursäkt för det men skyller även på telefonen..
Dag 2 av lektioner idag, dagen höll på 8am-9.15pm, liter mer än 13h timmar alltså. Det positiva med dagens pass är att det har varit lite mer gruppuppgifter och pyssel, på eftermiddagen samlades vi i ett annat hus där de hade en stor föreläsningssal, så efter comunication class kom en polis, John, och pratade om lagar och regler att följa i USA då det kan skilja sig från vissa länder. En väldigt rolig och mysig farbror må jag säga.
Imorgon väntar CPR training, hjärtlung-räddning, hela förmiddagen sedan får vi hämta en snabb lunchbox att ta med till lektionen och sen efter det går bussen till NYC för en guidad tur som avslutas i Rpckerfeller center och sedan lite fritid innan bussen går tillbaka vid 9, resan tar ca 1.5h in till NY så blir en lång dag imorgon med.
På fredag går bussen 9am från skolan och jag ska av på sista stoppet på den bussen och ska då vara framme 4.30pm så alltså en bussresa på 7.5h innan man får träffa familjen. Tur att jag och Sanna ska av på samma plats!
Nej nu ska jag sova klockan är 21.48 bäst att vara pigg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0