Sista dagen på ICA

Igår gjordes sista arbetsdagen på Ica Maxi Karlskoga för denna gången. Vem vet om jag kommer tillbaka en vacker dag. Kommer sakna alla därborta något grymt, speciellt alla kassörskor som man har umgåtts med så nära i flera års tid.
Vaknade upp med blandade känslor imorse, tror ångesten börjar komma nu, har jag tagit rätt beslut? kommer jag trivas? är detta verkligen något jag vill göra? frågorna snurrar i huvudet och verkar inte vilja ta slut samtidigt som man ser fram emot detta äventyr så mycket. Jag kommer självklart sakna alla nära och kära, alla vänner och allt som man brukar göra. 1år, 365 dagar det kommer gå fort, jag försöker i alla fall övertala mig själv det och vad gör det om hundra år som Emma brukar säga när man tvekar på saker..
Nä det blir nog bra det här och vi säger som sagt inte hej då utan vi ses snart igen för det gör vi det vet jag, några kommer hälsa på och några inte men skype och alla andra möjligheter som finns kommer hjälpa mig att känna att riktiga hemma inte kommer vara så långt bort trots allt och jag ser fram emot alla nya möten med nya människor, resor och allt som kommer hända i mitt nya hem.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0