ensam hemma

Då har hela veckan gått som jag skulle vara helt själv, har gått helt okej faktiskt. Eftersom jag inte är van med att ha en fågel som husdjur har det vart endel skrik då man blir lika rädd varje gång den kommer flygandes mot mig. Hunden har nog aldrig fått så mycket sällskap som han har fått denna vecka, en liten promenad varje dag är inte vardag i hans liv så jag har nog blivit lite av en favorit där. Annars i veckan har jag mest tagit det lugnt, börjat träna igen efter en vecka utan något alls, varit och klippt mig (ångrar mig djupt, men jag vänjer mig nog), hängt med aupairer, varit på husfest fast jag var nykter, varit i Georgetown och ätit de kända cupcakesen bland annat och igår var vi här, jag plus fyra svenska tjejer lagade tacos och spelade spel. Idag ska vi mötas upp på tysons för lite shopping får se om jag hittar något är där så ofta för att fördriva dagarna så det är svårt att hitta något som lockar att köpa, sen senare idag ska jag hämta hem mamman från flygplatsen tror jag.
Nästa veckaa vet jag inte riktigt vad jag har för uppgifter, inga barn hemma i alla fall och sen på fredagen åker jag in till DC för att träffa Madeleine och sedan se David Guetta, vill ha fredag redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0