Inställd skola

Imorse kom snön som alla har varit så oroliga om, kan säga att det är typ ingen snö om man jämför med hemma men inställd skola vart det i alla fall så kröp tillbaka ner i sängen en stund imorse. Sov i gästrummet i natt med för att musen var fortfarande inte fångad. Men den hade gått i klister fällan imorse som killen var här med igår, den man skulle trampa på om de satt fast men mamman la den i en plastpåse och sen vet jag inte. Så nu ligger jag åter i mitt källarrum igen.
Barnen har varit hos kompisar hela dagen så var med och hämtade dom för att lära mig vägen sen fick jag göra vad jag ville så har vart själv hela dagen förutom att föräldrarna har jobba hemifrån då. Så har vikt tvätt och tvättat och sen kollat massa på tv.
Nu ikväll har Sanna och bag varit på bio, Safe Heaven, väldigt bra film och såklart kommer blödiga Frida fram.
Båda beställde medium size på drickan bara det att man glömmer vilket land man är i, är nog mellan 1-1.5liter i den där burken..
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ska nog träffa Sanna i alla fall, vi försöker umgås så mycket som möjligt nu eftersom hon har valt att avbryta och åka hem så hon åker hem 18/3, kommer sakna henne väldigt mycket, vi har gått igenom en hel del på de här 2.5 veckorna..
Sen måste jag fixa ett bankkonto med, kanske ska ta tummen ur och göra det imorgon.
Just det inte att för glömma, jag och Madeleine har nu köpt biljetter till David Guetta på en club 29/3 i Washington DC, ska bli så grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0